Skip to content

Transport wodny

3 tygodnie ago

126 words

Transport wodny jest najbardziej ekonomiczny i powinien być zastosowany, jeżeli istnieje możliwość wykorzystania go przy dużych ciężarach pojedynczych elementów oraz ,przy przewozach niewymagających pośrednich przeładunków, transport kolejowy wymaga bocznic kolejowych, których doprowadzenie może być dwojakie: a) bezpośrednio ze stacji kolejowej, b) z torów na szlaku z wprowadzeniem posterunku. Ze względu na wysokie koszty przeładunku transport kolejowy na odległość mniejszą niż 30 km nie jest rentowny. Bocznica normainotorowa jest opłacalna przy minimalnej ilości przewozu wynoszącej 5 wagonów na dobę. Przy mniejszych ilościach przewozów należy zastosować kolej wąskotorową. W zasadzie bocznice są jednotorowe . Budowa bocznic dwutorowych będzie nieunikniona, jeżeli transport przekroczy 36 par pociągów na dobę. [podobne: gabloty muzealne , cena płyty warstwowej , atosiban ]

Powiązane tematy z artykułem: atosiban cena płyty warstwowej gabloty muzealne