Skip to content

Architektura i nowoczesne budownictwo – Wskaźnik: Kiedy śpią marzenia o elektrycznej owcy

1 miesiąc ago

600 words

Scott Draves (znany również jako SPOT) tworzy sztukę oprogramowania, która sprawia, że mój mózg topi się.
Mam prawie pewność, że robi coś neurologicznego podobnego do różowego promienia światła wystrzelonego w mózg Horselover Fat w powieści Philipa K.
Dicka, VALIS.
Te samopowstające, ewoluujące, niezwykle piękne i złożone obrazy są zakodowane słowami informacyjnymi, które nie są odpowiednio uchwycone.
Co więcej, wypaczają konwencjonalne rozumienie obrazów generowanych komputerowo.
Warto wspomnieć o VALIS (Vast Active Living Intelligence System), ponieważ Draves.
sztuka działa jak szalony żywy system, rhizomatyczna sztuczna inteligencja odbija się w przestrzeni i promienieje poza światem.
Co pomyślą o nas kosmici, kiedy otrzymają te transmisje za miliony lat.
Jeśli NASA kiedykolwiek robi Voyager 3, powinno to być w jego pamięci.
Więcej po przerwie.
Ten rozproszony system jest znany pod nazwą Elektryczne Owce.
Kod Open Source, który Draves nazywa Flame Algorithm, nadal się rozwija i włącza nowe życie.
Powstałe owce są prowadzone przez instrukcje matematyczne zakodowane w Płomieniu.
Ponad 350 000 komputerów podłączonych do Internetu przyczynia się do generowania tych organizmów .
Jako przykład, tutaj jest kod, który wygenerował owcę 16619 z przypisanymi wartościami dla gamma, vibrancy, symetrii i licznych wskaźników kolorów RGB:.
W rzeczywistości jest to stosunkowo proste.
Owcę ożywia kolejność wartości.
To jest kod DNA owcy.
Nawiasem mówiąc, ta owca nie żyje, ponieważ zabili ją ludzie.
Owce przychodzą i odchodzą.
Mają genealogie, historie, związki.
Oni ewoluują.
Czasami umierają.
Aby zobaczyć trzodę pośród ewolucji, możesz połączyć się z sheepserver.net.
Oczywiście ta forma manipulacji komputerami jest całkowicie odmienna od zwykłego oprogramowania, takiego jak Rhino czy Maya.
Jego podpis ciągle się zmienia i nie można go przypiąć.
W uczciwości platformy takie jak Rhino i Maya można dostosować do architektury, ponieważ opierają się na regułach, które przekładają się na reprezentacje przestrzeni.
Te marki oprogramowania pozostawiają ślady w projektach.
Stają się czytelne ponad i poza wolą architekta do projektowania – często nawet wtedy, gdy architekt świadomie próbuje pogrzebać ślady i obalić podpis.
Płomień jednak nigdy nie wygląda jak on sam.
Każdy płomień, każda owca wytwarzana przez serię płomieni jest wyjątkowa.
Podobnie jak płatki śniegu, nie ma dwóch takich samych.
Najbliższa architektura to prawdopodobnie Greg Lynn.
Niektóre ze starych rysunków Zahy mają podobną jakość, ale nie działają tak jak te kody.
Czy to może być architektura.
Jest struktura, głębokość, obszar, ale ma mniej wspólnego z przekładem jeden do jednego w planach lub sekcjach, a więcej w definiowaniu dynamiki przestrzennej i relacji.
Owce są zdecydowanie przestrzenne, ale możliwe, że przerażające, jeśli można sobie wyobrazić, że znajdują się w ich czasoprzestrzeni – może się wydawać, że jest się w powieści Kafki, czy też VALIS Philipa K.
Dicka, jeśli o to chodzi.
Jeśli z tego alternatywnego wszechświata miałaby powstać jakaś architektura, to w żadnym wypadku nie powinno tak wyglądać.
To byłoby zbyt łatwe.
Dobra architektura nie oddaje łatwo źródeł.
To musiałoby być coś więcej niż tylko wizualne tłumaczenie lub interpretacja.
Musiałoby to zostać wywiedzione z głębi poetyckiego zrozumienia cyklu życia owcy.
Innymi słowy, projekt musiałby przyjąć tę sztuczną formę życia i przetworzyć ją przez inny system, ostatecznie pozostawiając owce z tyłu.
Owce w istocie musiałyby zostać zabite.
The IndicatorThe IndicatorFollow Guy na Twitterze
[przypisy: cena płyty warstwowej, maszyny pakujące, wzorcowanie przyrządów pomiarowych ]

Powiązane tematy z artykułem: cena płyty warstwowej maszyny pakujące wzorcowanie przyrządów pomiarowych